Napsali o nás

MKS TŘEBÍČ A MÚ TŘEBÍČ
MKS TŘEBÍČ A MÚ TŘEBÍČ

„Efektivní komunikace s etiketou“ – 3denní


  • “první seminář, který udržel moji pozornost“
  • “výborné byly praktické hry a  zkušenosti pro lepší zapamatování a uvedení do praxe. Nové informace, které mne vedly k uvědomění si dalších věcí – další rozvoj, moc děkuji J“
  • “Seminář mne bavil, bylo příjemné modelové situace přizpůsobit našim konkrétním potřebám. V kurzu vládla mezi účastníky naprosto mírová atmosféra bez bariér.“
  • “Kurz byl velmi dobře vedený, příklady pomocí her utvrdí účastníky v pochopení dané problematiky. Své poznatky určitě v práci či jiných aktivitách využiji.“
  • “Bylo to přínosné a fajn, uvidíme se příště.“
  • “Velice zajímavý seminář, který nebyl pouze formou výkladu, ale bylo použito mnoho modelových situací a vše bylo uděláno tak, aby všichni vše pochopili. Děkuji za rozšíření znalostí a dovedností.“
  • “ Skvělý kurz, nabitý spoustou informací. Lektorka příjemná, srozumitelně podávala informace k jednotlivým tématům. Výborné propojení teoretických informací s aktivitami, hrami. Super!“
  • “Velice dobře propracovaná struktura kurzu – teoretická, ale i aktivní. Velká spokojenost s paní lektorkou.“
  • “Jeden z nejpoutavějších kurzů, které jsou absolvovala. Výborné příběhy z praxe. Super přístup a zodpovězení všech možných i nemožných dotazů. Děkuji.“
  • “Cenné informace k etiketě, zasedacímu pořádku, společ. situaci v gastronomii = cenné. Taktéž korespondence – pozvánky. V komunikaci cennost otevřených a uzavřených otázek = jak se učit vnímat v konverzaci.“
  • “Kurz splnil očekávání. Domnívám se, že určitě spoustu věcí z kurzu použiji.“
  • “Líbilo se mi aktivní zapojování členů kurzů. Doporučila jsem kolegyním a předám určitě podklady i kontakt.“
  • „Kurz byl zcela jistě podnětný a obohacující.“
  • „Paní lektorka dokáže výborně zaujmout, ví o čem mluví. Kurz mě seznámil s mnoha novinkami a velice mě to bavilo. Přesvědčilo mě i to, že kurzy nemusí být nuda, ale přínos. Děkuji Vám.“
Petra Kazdová, Academic Hotel & Congress Centre
Petra Kazdová
Sales & Operations Manager, Academic Hotel & Congress Centre

Jménem vedení Academic Hotel & Congress Centre bych ráda poděkovala CzechTourism a Asociace hotelů a restaurací ČR za organizování školení v oblasti cestovního ruchu. Lektorka Simona Myslikovjanová je profesionál v oboru a praktik, má bohaté zkušenosti jak z F&B tak i FO.

Vyžádali jsme si paní Myslikovjanovou po předchozí zkušenosti v srpnu a opět jsme udělali dobře. Všechna školení ušila na míru našim standardům, potřebám a provozu, což jí muselo zabrat mnoho času. Neustále řešila naše požadavky ještě dlouho před příjezdem. Její školení, i když podložena teorií, jsou plná interakce a modelových situací.

Velmi oceňujeme, že školení přizpůsobila našemu provozu, několikrát jsme začínali velmi brzy ráno praktickými dovednostmi a končili před 7 hodinou večerní, tak abychom byli schopni zabezpečit běžný denní provoz. Nikdy se nebránila dalším osobním konzultacím dávno po skončení denní agendy školení.

S pozdravem,
Petra Kazdová
Sales & Operations Manager

Pojišťovna SLAVIA
Pojišťovna SLAVIA
  • Myslím si, že jsem si odnesla spoustu zajímavých informací, ale musím je celkově vstřebat. Teď nedokážu konkrétně nic vypíchnout. děkuji za příjemný den.
  • Myslím si, že mně dnešní školení hodně dalo a jsem si jistá, že získané informace využiji jak v pracovním tak i v soukromém životě.
  • Nejen se domnívám, ale jsem si jist, že se dnešní den povedl. A vnímám tento druh prezentací či školení jako velmi důležitý bod, protože poukazuje na nutnost práci s lidmi a pro lidi v dnešním přetechnizovaném světě. Zároveň se dotýkala mnoha aspektů týmové práce i společenského chování. Děkuji.
  • Jsem přesvědčena, že si z dnešního dne odnesu několik tipů, které vyzkouším. Slovesné otázky, omluvy až v druhé větě, správnou emailovou komunikaci a pravidla efektivní práce. Děkuji.
  • Celý seminář byl pro mne přínosem. Myslím si, že využiji zejména otázky komunikace, zopakovala jsem si neverbální komunikaci, kterou rovněž v praxi využiji. Vážím si také reakcí a názorů kolegů. Děkuji.
  • Dnešní prezentace byla určitě přínosná. Určitě mě posunulo téma vyjádření vlastního názoru ale samozřejmě bylo řečeno spoustu zajímavých informací. Děkujeme.
  • ​Stejně u kolegyň a kolegů. Také děkuj za příjemní den.
  • Chtěla bych poděkovat Vám i kolegům, za příjemný den, určitě byl přínosný. Určitě jsem se dozvěděla hodně informací a určitě je plno věcí vyzkouším. Chtěla bych se zlepšit v psané komunikaci. Všem přeji pěkný večer.
  • Jsem si jist, že dnešní seminář mě obohatil. Už jen tím, že jsem mohl trávit čas ve společnosti stejně smýšlejících lidí. Jsem rád, že se mi potvrdilo, že můj názor na některé oblasti není osamocený. Konkrétní poznatky z dnešního školení si určitě vybavím v konkrétní situaci. Jinak jste moc příjemná a sympatická.
  • Dnešní den byl v mnohém určitě přínosem, dozvěděla jsem se mnoho nových informací a určitě velkou část využiji v profesním i soukromém životě. Děkuji za příjemný den.
Michal Kovář, Penzion Mušlov
Michal Kovář
Penzion Mušlov

Vážená paní inženýrko, po prvním kvartále mohu velice pozitivně hodnotit Vaši práci, co se týká strategie modrého oceánu. Přijměte prosím má slova: „Jste profesionálka, která ví, o čem hovoří.“ Všude Vás budu jen a jen doporučovat. Zhodnocení současného stavu jsem bral nejprve jako vyhozené finance, nyní vidím, že jako jediná jste věděla, proč toto děláte. Ostatní oslovení by rovnou nastavovali cenovou politiku, vy jste si však analyzovala prostředí vč. dalších bodů. Dovolím si neuvádět, aby Vám Vaše skvělé know-how vč. Vaší bohaté praxe nevzala konkurence. Děkujeme, u nás máte vždy dveře otevřeny.

Michal Kovář

Ing. Bc. Aleš Navrátil, MBA, Rekreační areál Zbraslavice s.r.o.
Ing. Bc. Aleš Navrátil, MBA
Rekreační areál Zbraslavice s.r.o.

Chci poděkovat Ing. Simoně Myslikovjanové za školení, které proběhlo v našem Rekreačním středisku Zbraslavice. 

Absolvování školení nám přineslo mnoho nových informací a prohloubení dosavadních znalostí, které jsme si odnesli již z předchozích setkání. Pro náš areál mají tato školení přínos z hlediska prohlubování znalostí jednotlivých účastníků, ale také dochází ke zlepšení komunikace a vztahů na pracovišti.

Paní lektorka Simona Myslikovjanová je velmi pozitivní člověk s ohromným zápalem a elánem pro danou věc. Probírané téma vždy dokáže perfektně a podrobně vysvětlit a podat tak, aby ho všichni pochopili. Svým výkladem dané problematiky dokáže zaujmout všechny zúčastněné.

Školení z hlediska účastníků je vnímáno velmi pozitivně a všichni se těší na další setkání.

Během této doby jsem si uvědomil, jaký skvělý kolektiv zaměstnanců pracuje v našem středisku, jak lze efektivněji přistupovat ke kolegům i hostům.

Jsem přesvědčen, že vědomosti, které jsem získal, využiji ve své každodenní práci. Děkuji!

Ing. Bc. Aleš Navrátil, MBA

Hana Mládková, Hotel Patria Trutnov
Hana Mládková
Hotel Director, Hotel Patria Trutnov

Dobrý den,

chtěla bych touto cestou poděkovat lektorce Simoně Myslikovjanové za její profesionální přístup a za ochotu podělit se o zkušenosti a o mnoho zajímavých informací , kterými doplňuje své semináře.

Paní Simona dokáže svým pozitivním myšlením a přístupem k dané problematice zaujmout a motivovat naše zaměstnance. Včera byla natolik ochotná, že se nám věnovala do pozdních nočních hodin a mimo jiné nám zefektivnila facebookové stránky, což přineslo prvotní výsledky během několika hodin.

Děkuji Vám za to, že jsem dostala příležitost spolupracovat s paní Simonou. Udělali jsme veliký pokrok v naší práci, zavedli mnoho novinek a odstranili chyby, které jsme už ani neviděli. Děkuji

Hana Mládková
Hotel Director

Eva
Eva

Dobrý den,

dovolila bych si tímto doporučit paní Simonu, které jsem zpočátku tvrdila, že mám kamaráda „specialistu GDPR“ a ten tvrdí, že jedním souhlasem vše vyřešíme. Toto, když jsem řekla, viděla jsem vyděšené oči paní Simony, která se nadechla a říká: ano souhlas ano, nicméně je k tomu potřeba… a jela, představovala a komentovala proč. V tu chvíli jsem cítila, že sedím s tou správnou osobou, která ví, co dělá a jak to dělá. Simona práci dělá velmi precizně, kvalitně, detailně. V jednu chvíli jsme na ni tlačili, že to potřebujeme hned. Simona se však nenechala zatlačit, a vysvětlila nám, že tvoří na míru a potřebuje znát detaily a hlavně, abychom mi pochopili, proč to dělá. Pamatuji si, jak u jednoho odstavce v Zásadách „hlodala“ a my koukali, kam se až dostala. Vůbec nám nikomu nedocházelo, proč doplňující otázky. Ještě, že je měla. A to jsem si myslela, že jedny zkopírované Zásady a jeden souhlas je vše. Nyní když to vidím, a chápu, jak má vše propojené, co vše pod to spadá a jaký pořádek nyní máme v datech – smekám před touto ženou. Je velmi trpělivá, přemýšlivá a velmi ráda jí budu všude doporučovat. Simono děkujeme za perfektně složené GDPR puzzle. Je opravdu dobré vsadit na někoho, kdo má akreditaci, rozumí tomu, co dělá a ještě s jakou láskou to dělá.

Eva

Ing. Jan Klika, Penzion Uko, Bedřichov
Ing. Jan Klika
Penzion Uko, Bedřichov

Osobně jsem se zúčastnil několika seminářů v projektu „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu.“ Všechny semináře měly vysokou úroveň, s projektem jsme byli spokojeni.

Avšak nám dovolte projevit náklonost k seminářům vedených, Ing. Simonou Myslikovjanovou, MBA, MBE, společně s dalším personálem Penzionu UKO. Z nabytého dojmu a prožitých několika seminárních dní jsme nabyli přesvědčení, že právě tato žena se svojí osobností, znalostmi, zkušenostmi a entusiasmem je pro region velkým přínosem.

Stejně tak tomu dle mého názoru bude i nadále, neboť již nyní se snaží o seberozvoj jiných lidí, již pracujících v oboru gastronomie a hotelnictví, nebo se zabývajících soustavnou přípravou pro práci v tomto oboru.

Ing. Jan Klika

Růžičková Monika, www.pazitka.cz
Monika Růžičková
koordinátorka projektu www.pazitka.cz

Pod záštitou CzechTourism a AHR ČR jsme s lektorkou Ing. Simonou Myslikovjanovou, MBA, MBE absolvovali několik seminářů v Třebíči na téma: Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky, Marketing restauračních zařízení, Maximalizace příjmů, Komunikační dovednosti pro oblast cestovního ruchu, Snídaně a polopenze moderně a ekonomicky, Jak budovat tým aneb, Reklamace a stížnosti a Leadership.

Je neuvěřitelné, jakým způsobem lektorka se státní zkouškou, paní Ing. Simona Myslikovjanová, MBA, MBE nenuceně vtáhla své „žáky“ do kurzu, motivovala ke spolupráci a vědění. Po ukončení kurzu, ochotně řešila problematiku každé provozovny a odpovídala na dotazy zaměstnanců či provozních.

Dokonce s potěšením kývla na mou nabídku, kdy jsme společně obcházely restaurace a sledovaly jejich provozy v praxi. Další den, jsme analyzovaly případné nedostatky, komunikační bariéry s hosty apod.

Majitel restaurace, R. K., poukazoval na neuvěřitelnou energii lektorky, která se okamžitě na střídání na směnách projevila v podobě motivačních úkolů. Osobně byl paní lektorce poděkovat ke stolu, neboť zamotivovala jeho zaměstnance k vyššímu upsellingu.

S pozdravem
Růžičková Monika
koordinátorka projektu www.pazitka.cz

VK, nastavení procesů
VK, nastavení procesů

Simono, jsem rád, že jsem do Vás investoval finance i pracovní čas, který se mnou trávíte a nastavujeme procesy. Smekám klobouk, jak jste dokázala zhodnotit současnou situaci provozu, vlastně celého hotelu a poté zjistila pracovní klima zaměstnanců. Netušil jsem, jaký vliv to má na další krok. Co se týká nastavení Standardů kvality, velký palec nahoru. Nyní jsem si vědom, proč jste si chtěla zjistit současný stav. Vše funguje tak jak má, a já vůbec nemusím zvedat hlas či nadávat. A vy jste je dokázala za poměrně krátkou dobu hospodařit a mě vyšetřit peníze. Jak to děláte? Oni Vás poslouchají na slovo. Jste neskutečně energická, chytrá a zabijácky chytrá dáma.

Dovolte mi tímto projevit maximální spokojenost s Vámi a již nyní se těším na pokračování v nastavování procesů. Závěrem bych chtěl napsat Vám i ostatním subjektům jediné: „SVĚŘIT SE DO RUKOU PROFESIONÁLKY S TAKOVÝMI ZNALOSTMI, DOVEDNOSTMI A DLOUHOLETOU PRAXÍ JE OPRAVDU SKVĚLÉ P.S.: Přijměte prosím pozornost ode mne, možná takový malý vánoční dárek: „na mém hotelu již máte otevřen účet na mou osobu. Využijte ho prosím. Na odlehčenou: „A už Vás budu poslouchat, nebudu odmlouvat a skákat Vám do řeči /ztrácíme tím čas :D/“

děkuji VK

Ing. Martina Hausdorfová, NPI ČR
Ing. Martina Hausdorfová
Národní pedagogický institut České republiky

Simonu Myslikovjanovou jsem poznala v měsících pandemie covidu-19 díky webináři Epale, který lektorovala. Vzhledem k jejím znalostem, zaměření a skvělému přístupu jsem ji oslovila s nabídkou členství v tematických LinkedInových skupinách ke kariérovému poradenství a k podnikavosti, které jsme v projektu P-KAP Národního pedagogického institutu založili v rámci budování Edusítě (online katalogu odborníků ve vzdělávání). 

Spolupráce se Simonou byla od samého začátku velmi efektivní a z její strany skutečně vstřícná. Společně s kolegou Petrem Pokorným, který se věnuje tématu kariérového poradenství, jsme si se Simonou vyměnili mnoho názorů a zkušeností a domluvili se na společné přípravě projektového webináře s názvem Kariérové poradenství a aktuální problémy dneška

Simona Myslikovjanová tento webinář spolu s kolegou moderovala, vystoupila rovněž s vlastním příspěvkem Mindset at school® aneb Jak rozvíjet růstové myšlení jedince a nemalou měrou přispěla k jeho úspěšnému průběhu. 

V příjemném a konstruktivním duchu pokračujeme ve vzájemné komunikaci a spolupráci.

1 2
Další reference

Domluvte si řešení na míru a zlepšete svůj business!

Domluvte si řešení na míru