„Prodej správný produkt správnému zákazníkovi ve správný čas za správnou cenu.“

Specializované programy Gastro&Hotel

BUSINESS ETIKETA ANEB JAK SPRÁVNĚ STOLOVAT

9–16 hodin výuka teorie
19–22 hod. praktická interaktivní slavnostní večeře stolování
(zásady společenského stolování: prostírání stolu, ubrousek, držení příboru, překládací příbor, sklenice, konverzace u stolu, diskuze

PYRAMIDA ÚSPĚŠNÉHO LEADERA V GASTRONOMII A HOTELNICTVÍ

 

FRONT OFFICE aneb jak se stát profi recepční

Zaměření: střední a vyšší management (recepční, Front office manager, Rooms Division Manager, Sales Manager, provozní či ředitel hotelu)

Seminář je zaměřen na všechny činnosti probíhající na recepci a obecně související s recepcí, náplně práce jednotlivých zaměstnanců. Krom běžných rutinních procedur seminář rozebírá i problematiku pobídkového prodeje, kreditní politiky hotelu, důležitosti informačních toků a spolupráce recepce s ostatními odděleními hotelu, komunikace s hostem a celkové péče o hosta, etiky jednání.
Rovněž obsahuje návod na řešení nestandardních situací, které mohou na recepci nastat : (přivolání pomoci při požáru, zdravotním kolapsu klienta, organizace evakuace osob, hašení požáru, poskytnutí první předlékařské pomoci atd.) Při použití konkrétních názorných příkladů ze života. Nakonec semináře neopomenu ani na noční interní audit vč. interface.

Cíl: návod k bezproblémovému chodu recepce včetně modelových situací, které Vám pomohou předcházet neočekávané nestandardní situace.  Navíc je možno využít praktických rad z vlastních zkušeností.

KOMUNIKAČNÍ A OBCHODNÍ DOVEDNOSTI

Cílem semináře je zlepšení průpravy Vašich komunikačních dovedností, návody a tipy jak efektivněji komunikovat a též naslouchat, umět správně klást otázky a tím si zajistit upselling = klíč k Vašemu úspěchu!
Dvoudenní seminář soft skills „Efektivní komunikace 21. století v praxi“ je věnován širokému segmentu účastníků, kteří se seznámí s velmi obsáhlou škálou komunikačních dovedností, které si procvičí na konkrétních příkladech z praxe.