„Prodej správný produkt správnému zákazníkovi ve správný čas za správnou cenu.“

Reference

 

Evaluace proškolených zařízení, za které všem velice děkuji.

Dobrý den,
Paní Ing. Simonu Myslikovjanovou, MBA, MBE znám již mnoho let. Od dob, kdy působila jako F&B Managerka 4*hotelu, poté jako velmi úspěšná ředitelka taktéž 4*hotelu a nyní jako velmi ambicózní, profesionální, usměvavá a asertivní jednatelku své firmy SiMyCo. Myslela jsem si, že „pouze“ dozorujete nad gastro a hotel provozy, nastavujete fungující procesy a lektoruje. Avšak jsem se od své kamarádky dozvěděla, že paní Simona působí mimo jiné jako coach, který dokáže lidem pomoci s jejich životními událostmi, pracovními procesy či chaosy v hlavě.
Dlouho jsem vybírala coache z řad v okolí Prahy. Nakonec jsem dostala tip od kamarádky. Jsem velice ráda, že jsem Vás oslovila a rozhodla se pro Vás. Nejenom, že jste mi dokázala naslouchat, hlavně jste mě dokázala otevřít oči a nasměrovat k jasným vizím, cílům a rozvoji. A také přijela jste až za mnou, do mého prostředí. Dovolte mi kvitovat Váš velký přehled i v psychologické oblasti. Již se těším na další setkání s Vámi.
P.S.: Btw jsem Vás doporučila dalším mým známým, a to: jednomu akcionáři nadnárodní firmy v Praze a jednateli mého muže.
JSTE KRÁSNÁ, CHYTRÁ, PROFESIONÁLNÍ ŽENA, KTERÉ MOC FANDÍM. DOTÁHNETE TO JEŠTĚ DÁL – TÍM JSEM SI JISTA.
Marcela K.

Dnes je poslední den v roce a já bych Vás chtěl touto cestou potěšit a poděkovat Vám, paní Simono. Se Simonou spolupracuji více jak půl roku. Nejen že mi perfektně zavedla procesy, vytvořila dokonalé Standardy kvality, které nám pomohly k interaktivní lepší komunikaci a tím se nám zvedly obraty. PERFEKTNÍ! Nyní již mohu děkovat za skvělou strategii, byť jsem v létě nadával jak špaček a po pravdě, nevěřil Vám trochu, že to dokážete. Poslechl jsem Vás, i přes mou ješitnost. PRECIZNÍ KROK! Školení s Vámi a Vašim týmem označuji jako skvělý krok. Jste profesionální tým praktiků, kteří vědí, co dělají. Přesně vědí od Vás jasné kroky a dokážou pomoci, díky Vašemu průzkumu a před-analýze subjektu. A jak uvádíte, že není účel si odnést tužku a vypít kávu, mohu jen potvrdit. Máte svou firmu velice dobře nastavenou, je vidět skvělé firemní klima. Jste PODNIKATELKA, před kterou smekám. Jakmile se mi dostane příležitosti, zcela jistě Vás chci navrhnout jako MANAŽERKU ROKU u Česká manažerská asociace Máte na to, jste asertivní, milá, chytrá žena na svém místě.
děkuji a přeji
Happy New Year 2017

Milí Arkáďané,
kvůli velké proměně máme ještě do středy v Arcaii zavřeno, ale už si pomalu můžete začít rezervovat stoly na slavnostní otevření. Nejenže poslední dva týdny měníme interiér, ale pracujeme i na sobě a zlepšujeme kvalitu služeb. V Arcadii doposud proběhlo několik školení.
Za pomoci Ing. Simony Myslikovjanové, MBA, MBE, jednatelky společnosti Simyco sro, byly nastaveny Standardy kvality a číšnice absolvovaly školení v profesionálním chování a společenské etiketě. Témata školení byla: standardy, kvalita obsluhy, komunikace a etiketa.
Kuchyni navštívil Jaroslav Jíra, majitel a šéfkuchař Liberecké restaurace Black Horse Liberec, která je umístěna v Maurerův výběr Grand Restaurant.
První fázi školení organizace kuchyně provedl David Myslikovjan a poté praktickým výcvikem Jaroslav Jíra. Pomohli kuchařům zorganizovat budoucí kuchyň, představil jim trendy moderní gastronomie, seznámil je s se svými zkušenostmi s organizací práce a prozradil jim několik svých kulinářských triků.
S prací Simyco jsem byl moc spokojen, pokud někdy budu potřebovat, opět se na ně obrátím.
Teď v Arcadii vrcholí dokončovací práce, všichni zaměstnanci sbírají síly a ve čtvrtek 1. 9. otevíráme!
Těšíme se na Vaši návštěvu ve zbrusu nové Arcadii
Petr Houžvička

Na programu "3P" spolupracujeme s týmem paní Simony více jak 2 měsíce a díky znalostem a kouzelným dovednostem paní inženýrky, máme neuvěřitelné výsledky hospodaření (ne na úkor kvality) a navíc, perfektně motivované zaměstnance. Simono, Váš entusiasmus pohltí všechny... JSTE SKVĚLÁ, A I PŘES MÉ PRVOTNÍ SKEPTICKÉ OBAVY, JSEM NYNÍ NAD OČEKÁVÁNÍ SPOKOJEN Emotikona smile. A DOVOLÍM SI KONSTATOVAT: "Nyní jsem pochopil, jaké jsou výhody externího pracovníka. Jednoznačně v tom, že nemá provozní slepotu." Děkuji. Petr

SIMONO, DĚKUJI VÁM ZA VAŠI ODBORNOU POMOC V POZICI TRENÉRA V PRAXI. DOVOLÍM SI VYZVEDNOUT, JAK VAŠE VĚDOMOSTNÍ ZNALOSTI, TAK PŘEDEVŠÍM PRAKTICKÉ DOVEDNOSTI.
JE FAJN POZNAT ČLOVĚKA, JENŽ DOKÁŽE ZAVÉST PROCESY V PRAXI. VŠUDE VÁS BUDU DOPORUČOVAT, NEBOŤ JSTE PRAKTICKÝ TRENÉR A ODBORNÍK.
Hanka P.

Jménem vedení Academic Hotel & Congress Centre bych ráda poděkovala CzechTourism a Asociace hotelů a restaurací ČR za organizování školení v oblasti cestovního ruchu. Lektorka Simona Myslikovjanová je profesionál v oboru a praktik, má bohaté zkušenosti jak z F&B tak i FO.

Vyžádali jsme si paní Myslikovjanovou po předchozí zkušenosti v srpnu a opět jsme udělali dobře. Všechna školení ušila na míru našim standardům, potřebám a provozu, což jí muselo zabrat mnoho času. Neustále řešila naše požadavky ještě dlouho před příjezdem. Její školení, i když podložena teorií, jsou plná interakce a modelových situací.

Velmi oceňujeme, že školení přizpůsobila našemu provozu, několikrát jsme začínali velmi brzy ráno praktickými dovednostmi a končili před 7 hodinou večerní, tak abychom byli schopni zabezpečit běžný denní provoz. Nikdy se nebránila dalším osobním konzultacím dávno po skončení denní agendy školení.

s pozdravem,

Petra Kazdová
Sales & Operations Manager

Academic Hotel & Congress Centre

Simono, jsem rád, že jsem do Vás investoval finance i pracovní čas, který se mnou trávíte a nastavujeme procesy.
Smekám klobouk, jak jste dokázala zhodnotit současnou situaci provozu, vlastně celého hotelu a poté zjistila pracovní klima zaměstnanců. Netušil jsem, jaký vliv to má na další krok.
Co se týká nastavení Standardů kvality, velký palec nahoru. Nyní jsem si vědom, proč jste si chtěla zjistit současný stav. Vše funguje tak jak má, a já vůbec nemusím zvedat hlas či nadávat. A vy jste je dokázala za poměrně krátkou dobu hospodařit a mě vyšetřit peníze. Jak to děláte? Oni Vás poslouchají na slovo. Jste neskutečně energická, chytrá a zabijácky chytrá dáma.
Dovolte mi tímto projevit maximální spokojenost s Vámi a již nyní se těším na pokračování v nastavování procesů.
Závěrem bych chtěl napsat Vám i ostatním subjektům jediné: "
SVĚŘIT SE DO RUKOU PROFESIONÁLKY S TAKOVÝMI ZNALOSTMI, DOVEDNOSTMI A DLOUHOLETOU PRAXÍ JE OPRAVDU SKVĚLÉ Emotikona like.
P.S.: Přijměte prosím pozornost ode mne, možná takový malý vánoční dárek: "na mém hotelu již máte otevřen účet na mou osobu. Využijte ho prosím.
Na odlehčenou: "A už Vás budu poslouchat, nebudu odmlouvat a skákat Vám do řeči /ztrácíme tím čas :D/"
děkuji VK

"Se Simonou jsme absolvovaly kurz Profesionální lektor a hovořila jsem na jí koordinované akci Týden vzdělávání dospělých v Liberci. Je to kreativec plný nápadů, velmi schopná a profesionální lektorka mající drive a sršící energií. Její schopnost zaujmout je výborná stejně jako předání kvalitních a ověřených informací. Jsem ohromená z toho, co vše zvládá a jak připravená stále dokáže být. Rozhodně doporučuji spolupráci." Regina

Dobrý den,

chtěla bych touto cestou poděkovat lektorce Simoně Myslikovjanové za její profesionální přístup a za ochotu podělit se o zkušenosti a o mnoho zajímavých informací , kterými doplňuje své semináře..

Paní Simona dokáže svým pozitivním myšlením a přístupem k dané problematice zaujmout a motivovat naše zaměstnance. Včera byla natolik ochotná , že se nám věnovala do pozdních nočních hodin a mimo jiné nám zefektivnila facebookové stránky, což přineslo prvotní výsledky během několika hodin.

Děkuji Vám za to , že jsem dostala příležitost spolupracovat s paní Simonou.

Udělali jsme veliký pokrok v naší práci , zavedli mnoho novinek a odstranili chyby , které jsme už ani neviděli. Děkuji

Hana Mládková

Hotel Director

Hotel Patria, Trutnov

Vážená paní Simono,
DĚKUJI za coachingy s Vámi.
Nejen, že jste mi pomohla najít tu správnou cestu v osobním životě, jak nastavit svůj čas, náladu a být spokojen. Současně jsme se zaměřili na moji business vizi. A já s velkým díky mohu říct, cíl se mi splnil. A umím si dávat i nadále nové cíle a to díky Vám. A já vím proč. Ano, začal jsem u sebe, vnímám sebe a otevřela mi mysl. Nicméně Váš entusiasmus, psychologické a komunikační znalosti jsou Simi neuvěřitelné. Já jsem snad nikdy nepoznal takto chytrou, vzdělanou, hezkou profesionálku plnou optimismu a business strategičku. Firma mi vydělávala, avšak Váš START-UP byl neuvěřitelným přínosem. Závěrem bych chtěl říct, že jste mi pomohla být lepší manžel, otec svých dětí a leader mé firmy. Hodně jste mi otevřela oči.
JSTE SKVĚLÁ KOUČKA, PROFESIONÁLKA A BUSINESS ŽENA. VŠEM VŘELE DOPORUČUJI – skvělé 4 měsíce práce.
Petr V.

Vážená paní inženýrko,

po prvním kvartále mohu velice pozitivně hodnotit Vaši práci, co se týká strategie modrého oceánu. Přijměte prosím má slova: "Jste profesionálka, která ví, o čem hovoří." Všude Vás budu jen a jen doporučovat.

Zhodnocení současného stavu jsem bral nejprve jako vyhozené finance, nyní vidím, že jako jediná jste věděla, proč toto děláte. Ostatní oslovení by rovnou nastavovali cenovou politiku, vy jste si však analyzovala prostředí vč. dalších bodů. Dovolím si neuvádět, aby Vám Vaše skvělé know-how vč. Vaší bohaté praxe nevzala konkurence.

Též děkujeme za odborné zpracování HACCP + alergenů dle legislativy.

Děkujeme, u nás máte vždy dveře otevřeny.

Michal Kovář

http://www.penzionmuslov.cz/

Osobně jsem se zúčastnil několika seminářů v projektu "Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu." Všechny semináře měli vysokou úroveň, s projektem jsme byli spokojeni.
Avšak nám dovolte projevit náklonost k seminářům vedených, Ing. Simonou Myslikovjanovou, MBA, MBE, společně s dalším personálem Penzionu UKO.
Z nabytého dojmu a prožitých několika seminárních dní jsme nabyli přesvědčení, že právě tato žena se svojí osobností, znalostmi, zkušenostmi a entusiasmem je pro region velkým přínosem.
Stejně tak tomu dle mého názoru bude i nadále, neboť již nyní se snaží o seberozvoj jiných lidí, již pracujících v oboru gastronomie a hotelnictví, nebo se zabývajících soustavnou přípravou pro práci v tomto oboru.

Děkujeme tímto AHR ČR za možnost účasti na těchto seminářích.

S přáním příjemného dne,

Ing. Jan Klika
Penzion UKO Bedřichov

Pod záštitou CzechTourism a AHR ČR jsme s lektorkou Ing. Simonou Myslikovjanovou, MBA, MBE absolvovali několik seminářů v Třebíči na téma: Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky, Marketing restauračních zařízení, Maximalizace příjmů, Komunikační dovednosti pro oblast cestovního ruchu, Snídaně a polopenze moderně a ekonomicky, Jak budovat tým aneb, Reklamace a stížnosti a Leadership.

Je neuvěřitelné, jakým způsobem lektorka se státní zkouškou, paní Ing. Simona Myslikovjanová, MBA, MBE nenuceně vtáhla své „žáky“ do kurzu, motivovala ke spolupráci a vědění. Po ukončení kurzu, ochotně řešila problematiku každé provozovny a odpovídala na dotazy zaměstnanců či provozních.

Dokonce s potěšením kývla na mou nabídku, kdy jsme společně obcházely restaurace a sledovaly jejich provozy v praxi. Další den, jsme analyzovaly případné nedostatky, komunikační bariéry s hosty apod.

Majitel restaurace, Rostislav Komenda - Vinohrádek pod Babou, poukazoval na neuvěřitelnou energii lektorky, která se okamžitě na střídání na směnách projevila v podobě motivačních úkolů. Osobně byl paní lektorce poděkovat ke stolu, neboť zamotivovala jeho zaměstnance k vyššímu upsellingu.

Však díky patří také organizaci AHR ČR za tuto velmi milou zkušenost s organizováním seminářů.


S pozdravem


Růžičková Monika
koordinátorka projektu www.pazitka.cz
gastronomický portál Pažitka

Evaluace z: Hotelové škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice, kde Simona Myslikovjanová přednášela studentům na téma "Housekeeping" a "Stížnosti jsou dar"
Ing. Milan Bočkai hodnotí tyto semináře: "Tentokrát nám přednášela Ing. Simona Myslikovjanová, která vytvořila přátelskou atmosféru a všichni odcházeli spokojeni."

Školení jsme u nás v penzionu zrealizovali už dvakrát. A ani jednou jsme toho nelitovali. Tato zkušenost byla pro nás velkým přínosem. Díky školení jsme měli možnost poznat spousty úžasných lidí, především paní lektorku Ing. Simonu Myslikovjanovou, MBA, MBE, která je PERFEKTNÍ školitelka
(PROFESIONÁLNÍ, USMĚVAVÁ, TOLERANTNÍ, TALENTOVANÁ, POZORNÁ, ZÁBAVNÁ ).
Díky seminářům se náš Penzion MUŠLOV posunul o pár levelů výše. Paní Simona nám i velice individuálně poradila s businessem, jako všem členům při přednáškách, u kterých hodně se členy školení komunikuje a poskytuje letité zkušenosti z praxe. Jsme rádi, že AHR a CZECHTOURISM organizuje tyto akce.
S pozdravem

Penzion Mušlov

Vážená paní inženýrko,
rád bych Vám tímto chtěl moc poděkovat za 3 dny strávené ve SkiResort Hotelu Omnia**** v Janských Lázních, kdy jste nás proškolila v semináři „ Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu“ a „Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky.“
Dovolím si ocenit Vaši profesionalitu, široké znalosti a praxi z oboru hotelnictví, gastronomie, cestovního ruchu a samozřejmě i z psychologie a vůbec celkový přehled a orientaci v našem oboru. Těšil jsem se osobně a jsem moc rád, že do seminářů byla zařazena i praktická cvičení, modelové situace z naši každodenní praxe, úžasné hry a skvělá pohádka na závěr, která nám moc pomohla ukázkově vyjednávat a vyřešení konfliktní situaci. Kolegyně  a kolegové z našeho hotelu hodnotili semináře s nadšením, velice kladně, pozitivně a ještě v den skončení semináře mne kontaktovali otázkou, kdy budeme s Vámi pokračovat v dalších kurzech a seminářích.
Pevně věřím, že jsme budeme dále spolupracovat i nadále na dalších projektech.
Moc se již teď těším na naší spolupráci a děkuji ještě jednou za vše...
Přeji hodně úspěchů ve vašem podnikání, v profesním a také osobním životě, ať se Vám daří!

Zůstávám s přátelským pozdravem a těším se na další naší spolupráci

Marek Šustr

ředitel hoteluSkiResort hotel OMNIA****http://www.omniahotel.cz/

Chtěla bych reagovat na školení, které se konalo v LLB a.s.

Velice si vážíme, že jsme se takovéhoto školení mohli zúčastnit.

Několika takovými jsme již prošli, ale žádný lektor na nás nenechal natolik pozitivních pocitů jako Ing. Simona Myslikovjanová MBA,MBE.

Její lektorování je naprosto nadčasové.

Vždy lze očekávat nabytí nových velmi cenných zkušeností a poznatků.

Nikdy se nestane, že by se posluchač dostal do pasivní nálady, neboť výuka je proložena  praktickými ukázkami a následně jsou i účastníci zapojeni do aktivit, které jsou spojeny s pracovní náplní jednotlivých úseků.

Dokonale dokáže rozložit a využít celou dobu výuky a vždy se úžasně vcítí do jednotlivé problematiky našich požadavků, kterým se dostatečně věnuje svým nadstandartním výkladem. Pro nás se díky ní stávají běžné situace lépe uchopitelné a stravitelné.

Doufám, že se zase budeme moci zúčastnit takovýchto akcí, pro naši každodenní pracovní činnost je to velice přínosné a Simonu Myslikovjanovou doporučuji všem, kteří chtějí něco víc než jen fádní a neatraktivní pojetí získávání nových informací

Jsme za tuto zkušenost a setkání s paní Simonou Myslikovjanovou vděčni, protože v minulosti jsme se účastnili podobných školení a zdaleka neměli takovou kvalitu jako toto. V tomto projektu bychom si ji dovolili ohodnotit jako nejlepší...

Zuzana Vejtasová

vedoucí recepce LLB

FEEDBACK ZE STÁTNÍ SPRÁVY – MKS TŘEBÍČ A MÚ TŘEBÍČ
„Efektivní komunikace s etiketou“ – 3denní
*...“první seminář, který udržel moji pozornost“
* ...“výborné byly praktické hry a  zkušenosti pro lepší zapamatování a uvedení do praxe. Nové informace, které mne vedly k uvědomění si dalších věcí – další rozvoj, moc děkuji “
*...“Seminář mne bavil, bylo příjemné modelové situace přizpůsobit našim konkrétním potřebám. V kurzu vládla mezi účastníky naprosto mírová atmosféra bez bariér.“
* ...“Kurz byl velmi dobře vedený, příklady pomocí her utvrdí účastníky v pochopení dané problematiky. Své poznatky určitě v práci či jiných aktivitách využiji.“
*...“Bylo to přínosné a fajn, uvidíme se příště.“
*...“Velice zajímavý seminář, který nebyl pouze formou výkladu, ale bylo použito mnoho modelových situací a vše bylo uděláno tak, aby všichni vše pochopili. Děkuji za rozšíření znalostí a dovedností.“
*...“ Skvělý kurz, nabitý spoustou informací. Lektorka příjemná, srozumitelně podávala informace k jednotlivým tématům. Výborné propojení teoretických informací s aktivitami, hrami. Super!“
*...“Velice dobře propracovaná struktura kurzu – teoretická, ale i aktivní. Velká spokojenost s paní lektorkou.“
*...“Jeden z nejpoutavějších kurzů, které jsou absolvovala. Výborné příběhy z praxe. Super přístup a zodpovězení všech možných i nemožných dotazů. Děkuji.“
*...“Cenné informace k etiketě, zasedacímu pořádku, společ. situaci v gastronomii = cenné. Taktéž korespondence – pozvánky. V komunikaci cennost otevřených a uzavřených otázek = jak se učit vnímat v konverzaci.“
*...“Kurz splnil očekávání. Domnívám se, že určitě spoustu věcí z kurzu použiji.“
*...“ Líbilo se mi aktivní zapojování členů kurzů. Doporučila jsem kolegyním a předám určitě podklady i kontakt.“
* ...Kurz byl zcela jistě podnětný a obohacující.“
* ...“Paní lektorka dokáže výborně zaujmout, ví o čem mluví. Kurz mě seznámil s mnoha novinkami a velice mě to bavilo. Přesvědčilo mě i to, že kurzy nemusí být nuda, ale přínos. Děkuji Vám

děkujeme za včerejší přednášku ... lektorka Simona Myslikovjanová byla skvělá, sympatická a svou krystalickou inteligenci potvrdila na praktických příkladech, které jsme si mohly vyzkoušet, což se nám moc líbilo...Děkujeme též za zodpovězení otázek po skončení, kde byl doslova přetlak
Myslím, že dvojitý potlesk hovořil za vše... více takovýchto přednášek
Děkujeme též za zodpovězení otázek po skončení, kde byl doslova přetlak
Myslím, že dvojitý potlesk hovořil za vše... více takovýchto přednášek

P.S. Ještě večer jsme s kamarádkou tvořily brainstormingovou mapu na zkoušku - díky za tip...těšíme se na další pokračování... Lenka a Jana

"Opravdu skvělá přednáška. Dozvěděl jsem se jak si věci pamatovat. Např. příběhy k číslům nebo byt a předměty. Plus navíc super potraviny pro mozek.

Simono, včera jste měla přednášku skvělou. Je vidět, že na to máte talent! Díky Já děkuji Vám. Máte dobrou energii a přednáška byla hodně dynamická. Můžete být na sebe hrdá. To se Vám povedlo!  díky Vít Pokorný

Pred necelymi dvoma tyzdnami som bola na seminari "Marketing v praxi" pani Simony Myslikovjanovej.Uz pred tym som absolvovala par marketingovych seminarov, ci semestrov,ale stale bol pre mna marketing nezaujimavym slovom, az strasiakom...
Po absolvovani seminara charizmatickej mladej damy, uz to nebol pre mna strasiak. A moc mi to dalo. Pani Simona hovori z praxe a take priklady sa dobre pamataju...
Velmi ochotne odpovedala na otazky a mali sme dost priestoru na diskusiu.

Vrele odporucam hlavne majitelom restauracii, aby na ten seminar poslali svojich zamestnancov..

K. Parizková

Z pozice vedení firmy děkujeme za profesionálně provedený mystery shopping, který nám přinesl mnoho užitku na základě Vámi navrhovaných doporučení.
Děkujeme Vám moc a těšíme se na další spolupráci.
Koulíková

Vážená paní Myslikovjanová,

ráda bych ještě velmi pozitivně hodnotila Vaši komunikaci s prodejci v pozici klienta, byla jste skvělá J. Zrealizované mystery proběhlo dle našich představ.

Děkujeme. LT

Dobrý den paní Simono,

rád bych se vyjádřil s odstupem času k Vašemu výkonu. Z počátku jsem byl skeptický, neboť jsem nedůvěřoval, že takto mladá žena plná entusiasmu dokáže něco změnit a už vůbec ne vylepšit. Tímto před Vámi smekám, protože, to co Vám se povedlo za 3 měsíce, mně se nepovedlo za celý život. Provedla jste reengineering, jenž je opravdu fungující a zaměstnancům vyhovuje. Nyní už mohu vyřknout, že jste mi ušetřila náklady a přesvědčila o svých schopnostech. Budu Vás všude doporučovat, profesionálko na svém místě.
Těším se na naši další spolupráci.
J.S.

Dobrý den Simčo, teprve jsem se dostala k tomu Vám poděkovat za školení "Inovace v cestovním ruchu."

Bylo to fajn, zajímavé i zábavné. Díky a pěkný den. Lída

  Milá Simono, Vážená paní inženýrko,

dovolte, abych Vám vzdal hold a též musím poděkovat za Vaši dvouměsíční práci a za Váš enthusiasmus. Páteční afterparty se podle řady ohlasů povedla. Práci Vašeho týmu SiMyCo během večera byla perfektní.
Bylo mi ctí s Vámi pracovat a tak doufám, že to nebylo naposledy. Slavnostní výzdoba se povedla. A ještě jednou děkuji za mimořádný tajemný dárek večera. Armstrong mě dostal. MK

Vážená paní inženýrko,

tímto bych Vám chtěl poděkovat za pozitivní energii, kterou jsme od Vás mohli načerpat během kurzu „ Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu.“ Musím vyzdvihnout Vaši profesionalitu a velice široké znalosti jak z oboru hotelnictví, gastronomie, tak i psychologie a vůbec celkový přehled a orientaci v našem oboru. Velice kvituji i zařazení praktických cvičení a her, které správným způsobem odlehčily problematiku a přispěly k překonávání bariér v komunikaci. Všichni naši zaměstnanci kurz hodnotili také velice kladně a pozitivně. Teď už to bude jen na nás, abychom získané vědomosti převedli do praxe.

Pevně věřím, že jsme se neviděli naposled.
Děkuji i za cenné rady, které jste mi jen tak mimo školení předala.
Jsem rád, že jsme se školení  zúčastnili.

S přátelským pozdravem.
Jaromír Paulus, ředitel kongres hotelu Jezerka*** – www.jezerka.cz

Dobrý den paní Simono,

dovolte mi Vám prostřednictvím e-mailu ještě jednou poděkovat za Váš efektivní individuální koučink. Zpočátku jsem byla skeptická o našem výsledku.
Nyní mohu konstatovat, že díky Vašemu přesvědčení a ve finále mé vůli na základě Vaší neuvěřitelné motivace jsem to dokázala. Připravila jste mě na důležité výběrové řízení, pomohla mi napsat motivační dopis, zamotivovat a díky Vám jsem získala svou vysněnou práci po mé mateřské dovolené.
Velice Vám děkuji.

Vřele Vás budu doporučovat!!!
Jsem ráda, že jsem Vás potkala.

Mirka Mašlíková

Dobrý den paní Myslikovjanová,
děkuji Vám za příjemné dva dny. Školení a přednášky jsou často ztráta času, ale Vy jste vytvořila příjemnou atmosféru ve které se učení spojilo s humorem.

Už jsem si v praxi vyzkoušela Vaše dvě kouzelné věty.

Monika Kalhousová
Grund Resort Golf &Ski Mladé Buky

Přeji hezký večer Simono,
ještě jednou chci poděkovat za velmi příjemný a poučný seminář.

Můj první dojem na Vás byl trochu skeptický. Proč? Přede mnou stála lektorka plná energie a po akademické čtvrthodince,to rozjela na plno a já v duchu konstatovala -to zas bude seminář,že jsem raději nezůstala doma:-))
Velice rychle jste mě přesvědčila o opaku a bylo to fakt SUPER.

Scénka kterou jsem s Alenou hrála bez přípravy a kde jste mě pořádně vykolejila se slůvkem ALE,tak dodnes nad tím přemýšlím, jak jí co nejlépe zahrát.A věřte že se snažím slovo ALE nepoužívat a když se někdy nezadaří, velice rychle si to uvědomím a usměji se,natož spojení ANO ALE:-)))
Zopakování a doplnění spoustu inf. ke KOMUNIKACI - verbální a neverbální,NASLOUCHÁNÍ,DŮLEŽITÁ SLOVÍČKA, čím vyjádřit VLASTNÍ NÁZOR - dovolím si /domnívám se......

Vše k tomu,aby člověk na sobě neustálena sobě pracoval a byl vždy připraven a nenechal se zaskočit.

Andrea

Hezký večer Simono,

tímto bych Vám ráda poděkovala za seminář "Image podnikatelky", který jste lektorovala dne 26.5.2014 v Brandýse nad Labem. Čas s Vámi strávený byl pro mě velmi příjemný a přínosný. Ze semináře jsem si odnesla spoustu nových poznatků a inspirací, které se budou hodit nejen v profesním životě. Pokud budu mít ještě někdy příležitost, ráda se zúčastním některého dalšího semináře, který povedete.

Přeji mnoho osobních i pracovních úspěchů :-),

Kateřina Topinková

Vážená paní Myslikovjanová,


po pár hodinách vypnutí mozkových závitů, chvilce odpočinku a nabrání sil jsem se rozhodla napsat tento mail. Je to reakce na uplynulý víkend a hlavně školení,kterým jste nás provázela.

Když jsem včera ráno sedla do auta a namířila jsem si to směr Lázně Bohdaneč, vstříc novým informacím, měla jsem v hlavě myšlenky na jedno z dalších školení, které se pokusím přežít. Na víkend, který bych raději strávila s rodinou,než zavřená ve volném čase v práci..

Včera jste někdy na začátku řekla, že nám postupně budou docházet, některé zážitky, myšlenky a poznatky. V tu chvíli jsem tomu vůbec nedávala váhu. Ale..

Myslím, že Vaše školení mi dalo hodně moc. Během těch pár hodin jste mě neuvěřitelně motivovala, otevřela nové obzory, vštípila nové myšlenky a dala podnět k tomu, abych něco změnila.


Cítím se teď plná sil na další práci, která mě baví,protože pracovat s lidmi je to co mě opravdu naplňuje.

Díky Vám za Váš názor, za hodnocení, které mě opravdu nakoplo k tomu, že chci něco změnit a být lepší. Váš výklad a zkušenosti  mě opravdu nahlodaly a uvidím, jak se s tím vším poperu.
 
Zážitků je spousta,teď jen porovnat si vše v hlavě a jít dál.

Ještě jednou díky.

recepční
Léčebné Lázně Bohdaneč

Léčebné Lázně Bohdaneč - recepční

" Děkuji paní lektorce za velmi příjemné vedení" - Sabina Štulíková

" Dle mého názoru bylo školení pro mě velkým přínosem" - Radka Fizková

"Jeden z nejlepších kurzů, které jsem absolvoval."... ohodnotil p. Miloš Kasal

- jednatel Autentica Liberec, www.autenticaliberec.cz
- jednatel Arte Café - www.artecafe.cz

a další z restaurace Autentica hodnotili kurz Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu takto:

"Jsem přesvědčen, že tento kurz je přínosem, děkuji. A těším se na další." – Jakub Jedinák

"Super přednes a sympatická lektorka." – Lucie Ulrichová

"Skvělý kurz, opravdu mi to pomůže při práci. Klidně bych si ho zopakovala." – Lucie Michalková

"Myslím si, že to byl zajímavý a poučný kurz. Hodně jsem si z něho odnesla. děkuji." – Veronika Šimonová

"Dle mého názoru bylo tohle školení nejlepší ze všech, které jsem kdy absolvovala. Paní lektorka je naprosto skvělá." – Hana Šmejkalová

"Děkuji za užitečné informace a nové poznatky." – Petra Pozděnová

"Proběhlo to vše tak jak jsem si představovala, děkuji." – Martina Křenková

"Dle mého názoru byl tento kurz velice poučný. Jsem moc rád, že jsem se mohl zúčastnit. Lektorka je velice sympatická a příjemná." – Jiří Strazzabosco
 

Paní Myslikovjanová,
ráda bych se vyjádřila ke školení, které jste vedla pro náš restaurant Plaudit. Bylo jasné, výstižné a pro naše zaměstnance velmi poučné. Vaše odborné znalosti v daném oboru a použití "technických" termínů nám přiblížilo probíranou problematiku i z jiného pohledu, než jsme znali.

Materiály, které jste nám poskytla jsou velmi srozumitelné a přehledné. Zároveň školení vedené formou hry bylo velice poučné i zábavné. Tímto Vám za všechny zůčastněné děkuji za chvíle strávené školením, které nebylo jen nudnou a ohranou teorií, ale možností odnést si pro nás nové zkušenosti.

Rádi jsme poznali člověka, který díky svým zkušenostem ví o čem mluví.

Obdiv zasluhují i Vaše znalosti z oboru gastronomie, legislativy a zároveň univerzalita a ochota přizpůsobit se jakémukoli tématu.

Mimo jiné pro nás Vaše osoba byla bezesporu milou a pozitivní společností.

Za sebe Vám děkuji za rady, které jste mi poskytla i mimo probíhající školení.

Hezký zbytek dne
Heidi Hlavová - provozní PLAUDIT TURNOV
turnovplaudit@seznam.cz

Vážená paní Simono,
tímto Vás velice zdravím a ještě jednou bych Vám touto cestou chtěla poděkovat za skvělou prezentaci kurzu "Komunikační dovednosti pro oblast cestovního ruchu".

Jste milá, energická, profesionální lektorka s pozitivním přístupem a ráda jsem Vás poznala.

Z dvoudenního kurzu jsem si odnesla zajímavé informace a poznatky.

Bylo to pro mě velmi přínosné a jsem ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit.

S přáním krásných dnů
Jitka Hurtová, Pardubice

Dovolte mi, abych reagovala na seminář, který jsme měli v termínu 8.-9.1. v hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích – téma: “Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu” a to s lektorkou, pí Ing. Simonou Myslikovjanovou.Vzhledem k tomu, že jsem se zúčastnila osobně, tak mohu potvrdit, že byl seminář veden velmi zajímavým způsobem, paní lektorka byla navíc schopna reagovat na jednotlivé dotazy z praxe a s našimi zaměstnanci je rozebrat tak, aby jim to následně v praxi pomohlo. Oceňuji především to, že seminář nebyl jen o teoretických znalostech, ale především byl doplňovaný praktickými ukázkami a testy, které se jistě vryjí do paměti podstatně více a tudíž s tím můžeme dlouhodoběji pracovat. Paní lektorka je energická a optimisticky naladěná žena, což nám vyhovuje, jelikož celý seminář tak od samého začátku probíhal uvolněně, zaměstnanci se neobávali dotazovat a svůj čas tak využili skutečně efektivně.

Děkuji tedy i Vám, že jste nám umožnily, aby u nás v Karlovicích proběhl již druhý seminář, čehož si velmi vážíme!

Zuzana Vašutová, Ing.
Vedoucí hotelu Lanterna****
vasutovaz@hptronic.cz
www.lanterna.cz

Dobrý den Simono,musím konstatovat, že jsme byli se seminářem spokojeni, ještě teď si v kanceláři říkáme příklady z praxe, které na semináři zazněly a snažíme se i jinak přistupovat ke komunikaci především s kolegy na hotelu i mezi sebou.

Také mě velmi zaujal Váš přístup ohledně standardu služeb a celkově k brandu hotelu. Až díky Vašemu zapálení mi došlo, že již za žádných okolností nechceme a nebudeme snižovat standardy, které máme v hotelu nastavené, i když se nám stává, že hosté (především korporátní klientela) hodně tlačí na ceny a služby zdarma.

Každopádně pro nás byly ty dva vzdělávací dny v restauraci V Trnčí velmi přínosné a i seznámení s novými kolegy z branže nám přineslo další motivaci k tomu, abychom svou práci odváděli co nejlépe.Děkuji a přeji mnoho úspěchů.

S pozdravem
Ing. Zuzana Klimešová – ředitelka
Hotel Havel, s.r.o. – http://www.hotelhavel.eu/hotel-havel/o-nas
Rychnov nad Kněžnou

Dobrý den,
rád bych touto cestou vyjádřil velké poděkování paní lektorce, Ing. Simoně Myslikovjanové, které vedla od počátku seminář ”Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu” interaktivně a se všemi účastníky neustále pracovala tak, aby si odnesli co nejvíce nových poznatků. A to se Ing. Myslikovjanové opravdu podařilo. Velké díky jí také patří za její individuální přístup, neboť  se nám věnovala i nad rámec semináře, a to po jeho skončení.

Uvítal jsem především její rychlé, operativní myšlení a přehled legislativy.

Kloubouk dolů před jejími znalostmi v oboru gastronomie a hotelnictví.

Již se těším na její další seminář.
Marek Jiran
klub VIADUKT Liberec – http://www.ukozla.net/index.php/klub

Dobrý den Simčo,
moc Vám děkuji za e-mail. A protože chvály není nikdy dost, chtěla bych ještě jednou poděkovat za krásnou a užitečnou prezentaci “Komunikační dovednosti a efektivní komunikace pro oblast cestovního ruchu”. Jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit, i když den či dva navíc by byly ideální. Naše vlažná reakce na Vaši otázku o tom, jestli nám kurz pomohl, byla způsobena tím, že jsme věděli že ano, jen jsme nedokázali vyjádřit čím vším nebo čím nejvíc. Museli jsme si to v klidu poskládat v hlavě:) Rozhodně tedy ANO.

S přátelským pozdravem
Katka Voháňková

Dobrý den Simono,
dovolte mi abych Vám ještě jednou poděkovala za velice zajímavý a trochu netradičně pojatý seminář – “Efektivní komunikace a vyjednávací dovednosti 21. století”, uskutečněný dne 16.1.2014. V minulosti jsem již několik seminářů absolvovala, ale musím konstatovat, že ten Váš bezkonkurenčně vede. Díky “praktickým ukázkám” a cvičení jste nás všechny zapojila přímo do děje, takže jsme si odnesli nejen informace, ale i zažité situace. V neposlední řadě si myslím že jste u většiny z nás odhalila slabá místa v komunikaci a navedla nás správným směrem.

Celý seminář byl veden velice zajímavě a jsem přesvědčena, že se ještě při nějakém dalším sejdeme.

S pozdravem
Olga Stárková
Regionální zastoupení
Crystal Nails
ola.charismaplus@seznam.cz
www.crystalnails.cz
www.crystalnails-liberec.cz
www.facebook.com/Crystal.Nails.Czech

Dobrý den Simono,
poděkování patří Vám.  Bylo mi ctí se zúčastnit na školení vedené Vaší osobou.
Jsem velice rád, že jsem poznal další pozitivně laděné lidi, kteří se snaží zlepšit situaci na poli gastonomie, která je, jaká je… Rozšířil jsem si obzor a doplnil užitečné informace, naučil se a zapamatoval nové dovednosti a poznatky, za což Vám patří velký dík. Hodnocení semináře “Efektivní komunikace” je z mé strany  velice pozitivní. Vlastní seminář, tak vaše maličkost, ,,Váš taťka”(pozn. – provozovatel restaurace V Trnčí, kde se seminář uskutečnil), kuchyně V Trnčí  na výbornou!!!!

Seminář mi opravdu přinesl mnoho nových poznatků, které jsem již dnes využil při jednání a ranní poradě personální poradě.

Milan Hoffmann
manager restaurace
Zlatá kovadlina, Mladá Boleslav – http://www.zlatakovadlina.info/

Dovolte mi, abych dodatečně velmi poděkovala za seminář pro naši obsluhu lektorovaný Ing. Simonou Myslikovjanovou, který jsme na hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích měli díky programu AHR a agentury Czech Tourism pro naši obsluhu dne 26.11. Samozřejmě mě zajímala spokojenost našich zaměstnanců (hotel Lanterna****, hotel Horal**** a hotel Galik **) a musím říci, že všichni byli velmi spokojeni a byli rádi, že svůj čas mohli zpestřit tak zajímavým způsobem. Jsem přesvědčena, že to bylo i tím, že jste seminář vedla interaktivně, ne jen dle písemného materiálu, ačkoliv i ten může být pro účastníka cenný. Z vlastní zkušenosti vím, že právě jisté “vsuvky” formou nějakých osobnostních testů apod. každému z nás vždy nejvíce zůstanou v paměti, a to je podstatné.

Právě vzhledem k této spokojenosti jsme se rozhodli uspořádat podobný seminář i pro zaměstnance našich recepcí.
Ještě jednou děkuji a budeme rádi za další spolupráci do budoucna!Přeji Vám poklidné předvánoční období a hodně spokojenosti do nového roku!

S pozdravem, Zuzana Vašutová, Ing.
Vedoucí hotelu Lanterna****
http://www.valachy.cz/

Seminář “Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky”, který proběhl 2.12.2013 v Liberci, byl pro naše zaměstnance natolik inspirující, že se rozhodli účastnit dalších vzdělávacích kurzů. S průběhem daného semináře byli spokojení číšníci s dlouholetou praxí i ti s minimálními zkušenostmi v oboru. Děkujeme.

S pozdravem,
Tereza Tomášková
Resort Sv. František – Erlebachova a Josefova bouda – www.erlebachovabouda.cz

Dobrý den, po dlouhé době jsem měl možnost udělat něco pro svoje sebevzdělávání. Po předešlých zkušenostech u jiných firem jsem konečně neměl možnost usínat u výkladu. Prima, výklad proložený věcmi z praxe, a pro mě jako neprofesionála spousta novinek. Spokojenost.

Tomáš Niedoba
Horka penzion a restaurace – www.horkapenzion.cz

Dobrý večer,
velice děkuji za seminář plný nových informací. Doposud jsem si myslela, že komunikovat s lidmi, zákazníky a zaměstnanci umím, ale Vy jste mě svou přednáškou doslova šokovala. Spousty praktických rad, které se v podnikání rozhodně budou hodit.
Velice děkuji.

S pozdravem
Ivana Jablonovská, Zmrzlinárna Stráž pod Ralskem – www.zmrzlinastraz.estranky.cz

Účastnil jsem se školení “Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky”.  Školení proběhlo velmi příjemně, dozvěděl jsem se několik nových informací a jsem si jist, že mi v budoucnu pomůže v mém profesním životě.  Paní školitelka (Ing. Simona Myslikovjanová) šířila elánem, dokázala velmi dobře zaujmout a hlavně její zásluhou to nebylo jen další “odsezené” školení, jakých už jsem se zúčastnil. Šlo skutečně vidět, že přednáší člověk s letitou praxí a chutí dělat věci správně.

Tímto školením by měl projít každý člověk, který to myslí s tímto oborem vážně.

Jsem rád, že jsem se mohl zúčastnit.
Jan Haunold

Seminář se nám moc líbil a odnesli jsme si z něho několik nápadů a nových poznatků. O takovémto tématu by se dalo hovořit i několik dní. Sice bychom rádi slyšeli ještě mnoho informací, ale zase bychom nechtěli přijít o ty, které byly řečeny, takže v rámci jednodenního kurzu bychom nic neměnili a byli jsme takto spokojeni. Bylo pro nás i velmi příjemné, že jste svůj výklad doplňovala poznámkami pro nás, vedoucí provozu.

Děkujeme za velmi plodně strávený den a přejeme hodně úspěchů v kariéře, studiu a rodině!

Barbora a Tomáš Růžičkovi
Hotel Sůva, Benecko – www.hotel-suva.cz

Chtěl bych tímto způsobem reagovat na seminář uskutečněný dne 2.12.2013 v restauraci “V Trnčí” u Liberce lektorovaném Ing. Simonou Myslikovjanovou. Dle mého názoru obsahoval spoustu užitečných informací, zároveň byl podaný zábavnou formou a odnesl jsem si z něj spoustu poznatků, které bych rád uplatnil v praxi. Budu se těšit na další semináře organizované Ing. Myslikovjanovou. Seminář hodnotím velmi kladně.

Martin Filous

Seminář, který poběhl dne 2.12.2013 a přednášející byla paní Ing. Simona Myslikovjanová ze společnosti SiMyCo, byl opravdu jedinečný !

Veškeré informace podány srozumitelně, skripta perfektní. Nové informace využijeme ve svém podnikání, rady se nám doslova hrnuly.

Příklady z praxe byly opravdu zajímavé.

Velice děkujeme za školení, při kterém jsme sotva dýchali.

Zmrzlinárna Stráž pod Ralskem
Jablonovská, Schwarzkopf – www.zmrzlinastraz.estranky.cz

Chtěla bych touto písemnou formou poděkovat lektorce Ing. Simoně Myslikovjanové za velmi příjemný seminář, na kterém jsem měla možnost se zúčastnit 2.12.2013 v Liberci. Seminář byl velice inspirativní pro mou profesi a myslím, že mi otevřel jiný pohled na mou číšnickou práci. Člověk se zamyslí nad tím, co může svým chováním zlepšit, aby oni zákazníci byli spokojení. Spousta nových informací je pro mě i pro ostatní návštěvníky určitě velkým přínosem.
Ale největší “Díky” rozhodně patří Ing. Simoně Myslikovjanové,  která seminář obohatila o spoustu informací, příkladů z praxe v pozitivním naladěním.

Budu se těšit na její další semináře.

S přátelským pozdravem
Ouředníčková Veronika
Pizzerie Žižkův Vrch Jablonec nad Nisou – www.zizkuv-vrch.cz/

V první řadě bych chtěl poděkovat AHR ČR za skvěle zvládnutý seminář s názvem Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky lektorovaný Ing. Simonou Myslikovjanovou. Dále bych nechtěl opomenout na vypracovaná skripta k semináři, která měla lektorka velmi kvalitně a srozumitelně  zpracována. Vyzdvihl bych hlavně slovníček pojmů a trendy v gastronomie.

Samotný seminář byl perfektně zvládnutý ze strany lektorky Ing. Myslikovjanové, jak po obsahové tak i po koordinační stránce, byl také skvěle doplňován o příklady z praxe.

Jsem rád, že jsem absolvoval tento seminář a budu se snažit nové poznatky aplikovat v praxi.

Jaroslav Grib
Pizzerie Žižkův Vrch Jablonec nad Nisou – www.zizkuv-vrch.cz/

Dobrý den,

ocenila jsem velmi kvalitní přípravu i zpracování semináře, výborný obsah, ale zejména prostor pro individuální komunikace a hledání řešení nejrůznějších problémů.

Ještě jsem se nesetkala s lektorem, který má zájem o tak širokou interakci s posluchači. Spíše naopak - vstupy posluchačů byly vnímány jako rušivé momenty v jejich namemorovaných přednáškách. Pokračujte v této linii, je to výborné a přínosné i pro mlčící účastníky.

Gabriela Sedláčková
www.kyjovskaterasa.cz